Sunday 11 December 2011

me lovechiyuu so much !

                                               


                                             


morning reader :-) alhamdulilahh akhirnya sifat rajin aku datang pada 12-12-11 .rajin untuk buka blog dan naik taraf blog hodoh aku .LOL :D .okay tengok status married dekat fb dengan si sakai tu lagi kan ?haha sakai yang paling aku sayang dan paling bermakna bg aku ,cewahhhh :-) seriously .aku tak boleh kehilangan dia sebab aku dah terlanjur ,ha ?ha ? terlanjur bagi hati aku kat dia .dan aku nak dia tanggungjawab jaga hati aku sampai bebila .ada lelaki IM aku cakap 'syifa ,awak boleh dapat lebih dari shahril' ni jawapan untuk awak : GODIE . Kau sape nak cakap macam tu .kau tak rasa macam mana kalau dah tersangkot susah wehh nak cabut dah :-).aku tau dia memang tak handsome macam kau dan aku pon tak cantik macam gf kau .tapi percaya lah sayang antara kami lebih hebat dari kau .aku tak heran orang nak cakap aku ludah jilat balik ,yang penting aku happy .selagi ada sayang aku kat dia ,selagi tu la ada peluang yang aku bagi kat dia :-)
kebahagiaan yang aku pernah rasa 4 tahun dengan ZULHIJAH insyallah aku lupakan ,ma aku kata tak guna ingat benda yang lepas ,apa yang ada sekarang ni kita kena hargai supaya tak hilang .memang sukar untuk aku lupakan dia .4 tahun bukan 4 minit :| tapi nak tak nak aku kena redha .shah pernah cakap (kalau ada orang tinggalkan kita,kita kena terima kasih sebab bg kita peluan dapat lagi baik dari dia) dan sekarang saya dah jumpa :-)  dan tak mungkin saya salah pilih pasangan hati saya sayang :-)



p/s SHAHRIL : aku sayang kau dohh ,aku merayu kat kau jangan la kau suruh aku pergi dari hidup kau .tolong jangan tinggal aku sorang2 ,SUMPAH : aku dah bagi 100% hati aku kat kau ,tak mungkin ada pengganti kau dalam hidup aku .kau terlalu bermakna sayangg .kau baik ,kau manja ,kau peramah ,kau sweet sgt sayang .aku harap sgt kau jadi suami pada anak2 aku ,serius aku cakap aku TAKSUB sayangkau :-) kalau kau tinggal aku sape nak marah aku ? sape nak teman aku text sampai malam ? sape nak buat aku gelak ?sape nak gaduh dengan aku ? haa .nanti mesti aku rindu .walaumacamana pun kita gaduh ,please jgn sebut perkataan break .aku taknak baca la yall -,-' me loveyou love love and love !lol :D OKAY sakai ? dah paham kan ? tu je .kbye !

IDOLOVEYOUUNTILLASTMYBREATH !

lotoflove : syifawehh :*







No comments:

Post a Comment