Friday 6 January 2012

YA ! saya dah kehilangan awak .


Image Detail


 Assalamualaikum reader :') okay hari ni hari jumaat dan merupakan hari ketiga aku sekolah . harini kat sch aku asyik gelak je , sampai kawan aku kata *kau gelak2 nanti menangis :'D yes dan itulahh kenyataannya KAWAN . kata2 kau tepat , dan lagi sekali dengan senangnya air mata aku mengalir untuk seseorang yang bernama LELAKI :'D , seriuously , aku tak suka update blog acanni sebab aku tau aku akan main dengan emosi sendiri , aku akan mengalirkan air mata aku setitik demi setitik :|

memang orang boleh cakap ' alaa tak semestinya dia suami kau , ramai lagi ' ye , memang betol tapi percayalah yang aku bukan seorang perempuan yang senang nak lafazkan aku cinta , yang senang nak bg 100% sayang aku kat someone . dan org yang dah buat aku serahkan sayang aku ialah SHAHRIL OSMAN . sumpah ! sepanjang aku kenal dia , dia lah lelaki yang dah ceriakan hidup aku selama 4 tahun yang aku hilang . dia dah buat aku senyum dengan penuh keikhlasan dan dia la yang buat aku ketawa dengan penuh kepuasan :') *thanks sayang .

sepanjang 5 bulan aku kenal dia , dia lah satu2 lelaki yang aku sayang . yang selalu aku stalk dalam fb . hari2 aku call dia , text dia even dia tak balas . walaupun aku jauh dengan dia tapi aku takpernah risau sebab aku tau one day ALLAH akan temukan aku dengan dia , antara lambat dengan cepat . Dia cakap insyaallah raya cina dia nk meet aku , tapi now aku dengan dia dah takde pape , mungkin belum diberikan lagi kesempatan utk aku jumpa dia :'|

Tipu kalau aku cakap aku takde gaduh dengan dia sepanjang perkenalan antara aku dengan dia . mungkin sifat perempuan terlalu sensitif dengan perkara2 kecil . dan mcm tu juga aku :'| sekali dia tak balas text aku , aku akan call dia sampai dapat . Itu sebab aku sunyi sayang , aku takde sape nak text , aku takde sape nak borak :'| *maafkan aku sayan , dan benda yang paling aku benci ialah PERASAAN CEMBURU .

Kalau boleh aku taknak ade perasaan cemburu dalam hidup aku . CEMBURU TANDA SAYANG ? tapi aku tak suka bila aku cemburu biy , aku akan fikirkan negatif tentang kau , sebab ape biy ? sebab aku takut kehilangan kau biy . SUMPAH aku tak suka bila perempuan wall dengan kau tapi pada masa yang sama kau takde pon nak komen ,wall dengan aku . SAYANG ,perempuan mana yang tak terasa ? perempuan mana tak terasa bila tengok wall pakwe dia ade MUAHMUAH <3 dengan orang lain ? even kakak angkat pun sayang :'| awak kena paham sebab ape saya terasa dgn bende remeh temeh tu , sebab saya ADA awak SORANG je :'|

harini , balik sekolah saya tengok wall awak , saya stalk then nampak *rendu nak call pagi2 dan sebagainya , sayang , saya dah pernah cakap kan ? saya nak awak jaga batas awak . Ya saya tau saya takde hak nak kongkong awak tapi awak BF saya , awak dah buat saya terlanjur cinta dengan awak . tapi paling sedih bila awak text dan ckp *jgn ingat awak lagi :'| awak lagsung tak usaha nak juangkan relationship ni . takde kan sayang ? syang , mcm mana pon terjadi , saya tak boleh lupakan awak , awak dengarkan saya pernah cakap , IDOLOVEYOUUNTILLASTMYBREATH . yes i do sayang :'|

maafkan saya sebab saya tak boleh kawal diri saya , maafkan saya shah . tak bermakna saya break dengan awak sebab saya ada pilihan lain . tak sama sekali sayang . saya doakan yang satu hari nanti awak akan balik pada saya , awak akan paham kenapa saya buat ni semua . bila sekali saya cakap SAYA CINTAKAN AWAK , sampai bila2 saya maknakan benda tu . 

takecare : ILOVEYOU muhammad shahril bin osman |SO|



No comments:

Post a Comment