Thursday, 10 November 2011

let him go :'(










CINTA ITU MEMBUAT KITA GEMBIRA ,KADANG2 MEMBUAT KITA KECEWA . ye ! mungkin tu yang boleh aku jadikan pengajaran . Insan yang selalu buat aku gelak ,insan yang selalu buat aku senyum dah pergi jauh dari hidup aku ,nungkin ini salah aku sebab minta kebebasan dari dia .mungkin inilah jalan yang terbaik ,Tiada lagi air mata ,tiada lagi gurau senda ,tiada lagi pergaduhan antara aku dgn dia .mungkin ade hikmah disebalik semua ni ,mungkin ADE YANG BOLEH JAGE AKU ,ade lagi yang boleh ikhlas sayangkan aku selain dia ,ade lagi yang boleh terima aku .aku redha ,aku kena kuat teruskan hidup aku .
biarlah semua kisah antara kami berakhir sampai sini .biarlah aku tutup semua syg aku kat dia .Mungkin aku belum mahir dalam percintaan tapi aku nak dia tahu ,aku betul2 sayangkan dia ,sikit kecacatan dia pon aku tak peduli .sumpah hati aku kecewa bila tau semuanya ,Apa yang terjadi biarlah aku sorang yang tahu .aku tak kan bukak pekong insan yang aku sayang .biarlah aku rasa ,mungkin tak akan ada dendam dalam hati aku untuk kau .mungkin tidak akan ade benci dlm diri aku untuk dia .cuma aku berharap dia tak kan lagi main kan perasaan seorang wanita yang ikhlas menyayanginya ,maafkan aku ,maafkan aku atas semuanya .SERIUSly ,aku tak kan berpatah balik ,aku tak nak hati aku terluka .biarlah aku jaga hati aku sendiri .cukuplah segala kebahagiaan yang pernah kau berikan . mulai malam ni ,aku tidak lagi digelarkan kekasih orang .aku tidak digelarkan hamba kpd cinta yang aku pertahankan ,aku harap aku boleh go tanpa kau .cuma aku minta jangan lah kau hadir dalam hidup aku lagi .pergilah sayang cari kebahagiaanMU .jujurlah dalam setiap perlakuan mu .aku doakan kejayaan kau dunia akhirat daddy , biy , hubby . you are everything :)
THANKYOUSOMUCHshahrilosman :)


*sayangku berpaksikan jujur ,kasihku berpaksikan ikhlas ,cintaku berpaksikan setia*
nite STALKER :)

No comments:

Post a Comment