Tuesday 1 November 2011

iloveyousomuch ♥



sayatungguawakdatangtaubiy ♥ 

                                                  
sayasayangkanawakshah !
                                                                            

sweetnyadorangbiy :') im jealous 100%
                                                      

sayanakadakatsisiawak24hour :|

HYE reader  ♥ harini dah masuk NOVEMBER  kan ?ohmygodd lagi sebulan hari2 yang dinantikan akan tibe :) ape dia ? mwehehe .syifa nak jumpa SUAMI TERSAYANG lah SHAHRIL OSMAN :)sumpah tak sabar2 ,tapi cuak jugak kan .first time jumpa .bukan fikir pasal rupa ,tapi fikir apela nak ckp nanti .tekumatkamit mulot nak sebot .yela selalunye borak,gedik,manja,kiss dalam fone ,ni depan2 :| pehh tak macam nebes plak kan biy .SUMPAH biy ,hunny tak sabar nak jumpa awak .nak spent mse dengan awak .seriously huny rindu sgt kat awak even huny just tgk awak dlm webcam je :') nanti jumpa huny nak 24 hour dengan awak bolehh ?mesti boleh kan sebab awak kan gatal .mwehehe  ♥ 
awak selalu cakap nanti jumpa nak borak lame2 sangat dengan hunny *auwwwsoshweet xD


TAPI ,biy cakap tak sure lagi kann ?sebab awak kan ade practical :| tapi saya harap sgt jadi .saya dah taktahan rindu la awak :(
datang ea .saya tunggu dengan penuh rase sayang *haha :)
DUA BULAN kita kawen ,tapi bnyak sgt masalah kan biy ,saya pk bukan2 pasal awak ,saya suka merajuk tak tentu pasal ,im so sorry sayang ,huny harap time jmpe nanti kita takde masalah :')




imwaitingyouSHAHRILOSMAN



SEKIAN ,WASALAM  


No comments:

Post a Comment