Monday 7 November 2011

                                                              

HI STALKER , BLOGGER .
tengok title korang dah tau syifa nak story morry pasalnape kan kan ? yeahh pasal HAPPY laa .
happy kenapa ? mwehehe .happy sebab 

1 : family saya semua berkumpul tau .selalunya masing2 keje ,study .tapi hari raya haji kali ni dorang ade 
2 : saya dapat online 12 jam :') sebab sys dan abg saya pon menumpang online -,-'
3 : saya webcam dengan ENCIK SHAHRILOSMAN .omg omg ! ni yang PENTING :)

kalau boleh sepanjang masa nak webbie dengan awak sayang ,time webcam ade je nak gdoh kan ?
KAU laa ! tak boleh nk duduk diam lgsg mulut tu .
tapi kdg2 benda2 mcm tu buat sesuatu hubungan tu happy kan :)
seriously biy ,HUNY (bukan nama sebenar) suka sgt bila nampak awak ,nk menangis pon ade tau ,SEBAB dah memang rindu sgt dohh -,-'
biy ,hunny syg awak sangat2 .tengs sbb dah buat hunny happy ,thanks bg kegembiraan yang dah musnah 3 tahun dulu :') 
IDOLOVEYOU SAYANG .
hunny tggu biy datang .muaahh !
dia gelakkan saya :')

konon hensem la tu biy ,hee iloveyou !

saya tunggu dia pakai baju time ni :)
                                            

REMEMBER : sayangku berpaksikan jujur ,kasihku berpaksikan ikhlas dan cintaku berpaksikan setia :) SUMPAH !

No comments:

Post a Comment