Friday 14 October 2011

penyakit TIBI ? OMGEMOK !

muka hodoh saya HAHA

saya bangga jadi anak MAZLAN

saya sungguh menyayangi dia


ASSALAMMUALAIKUM !hai reader ,hai jumaat xDD .hari ni syifa tak peg sch pon .mak kejot BANGON2 pon buat keras je mcm mayat xD .tak larat gile tekak ni nak bangun .yela batuk dah nak 3 minggu tak baik2 .ubat tak makan mana nye nak baik kan -,-' SO, tadi pergi la rajin2 kan diri daftar kat hospital .pergi pon sebab nak dapat surat CUTI SAKIT je .haha takde niat nak ambik ubat tu .Benda yang paling aku menyampah tunggu giliran nak jumpa doktor .perhhh mcm nak amik anugerah je kan .HAHA ! dah tulis nama si jururawat ni suruh aku pergi check KAHAK !euwww .dia ingat aku ade penyakit TIBI lettew .haii kalau aku ade penyakit tibi ,mesti kurang selera makan .ni semua mak aku masak  aku bedal je haa xP .then pergi la check kahak .dia suruh aku keluarkan sebanyak mugkin kahak .halamak !mana boleh paksa si kahak ni nak keluar .muka doktor yang suruh aku tu , mcm muke nk kena kahak dgn aku je -,-' tak reti senyum lagsung .brr :O tapi takpe la selamat la aku ni mulia .bersabar jugak demi CUTI SAKIT TU .dah lepas ambil kahak tunggu lagi sampai keluar nombor 2014 BILIK 5 .masuk bilik doktor lagi sekali ,kali ni perempuan .ayat doktor :awak ni takde sakit TIBI .tekak bengkak la tu ,makan ubat nanti baik .
itu je dia cakap -,-' aku punye tggu mcm ape je .haihh #ni makan dia !
then ,aku buat2 la senyum sebab akhirnya dapat jugak si cuti tu :) pergi ambil ubat then balik la mcm biasa .UBAT tu duduk je la dalam peti .saya tak suka anda :) maaf anda tersingkir xP

No comments:

Post a Comment